Portada > Notícies Trobada Local de Jov...

12/03/2010

Trobada Local de Joves

Els joves són, sens dubte, un important motor per al desenvolupament de l’Espluga de Francolí. El seu paper sempre ha estat protagonista, sobretot en aquests darrers anys, quan han demostrat que la implicació i la participació ens els afers socials ha estat un factor decisiu per a la consolidació de les polítiques locals de joventut.

Ja fa alguns anys que l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí ha iniciat un nou camí en les polítiques de joventut. Gràcies a la implicació de tots els joves s’han aconseguit diferents objectius fixats al Pla Local de Joventut 2008-2011. Actualment, estem davant de la redacció del nou Projecte de Dinamització Juvenil que servirà per dissenyar i implementar les polítiques de joventut durant els propers dos anys.

Per tal de revisar, avaluar i planificar les actuacions futures, la regidoria de joventut ha organitzat una nova Trobada Local de Joves que es celebrarà el proper divendres 12 de març a les 22h a la sala Llucià Navarro del Casal de l’Espluga de Francolí.

Volem que la trobada no sigui exclusivament una eina de treball més, sinó que esdevingui un espai d’intercanvi d’opinions i propostes de millora que fixi els objectius dels propers dos anys. Per finalitzar l’acte hem preparat un piscolabis per a tots els assistents.

Si ets jove, estàs interessat en aportar què penses i quins àmbits juvenils s’han de potenciar, i tens entre 12 i 30 anys, t’esperem el proper divendres 12 de març a les 22h a la sala Llucià Navarro del Casal de l’Espluga de Francolí.

Regidoria de joventut
Ajuntament de l’Espluga de Francolí