Portada > Notícies L’Ajuntament de l...

22/05/2017

L’Ajuntament de l’Espluga signa un conveni amb l’Agrupació de Defensa Forestal

Aquest mes de maig, a l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, es va signar un conveni de col·laboració entre aquest consistori i l’Agrupació de Defensa Forestal de la localitat.

A la reunió hi van assistir l’alcalde de l’Espluga, el senyor David Rovira Minguella, el regidor de Medi Ambient, el senyor Antoni Vendrell Guasch i el president de l’entitat espluguina, el senyor David Saez Garcia.

L’entesa entre les parts va ser fàcil perquè l’objectiu era clar i compartit; dur a terme tasques de prevenció i extinció d'incendis forestals i agrícoles i, també, intervenir en l'extinció d'incendis urbans i col·laborar en la seguretat dels diferents actes culturals que es duen a terme en el municipi que organitza l'Ajuntament.

Un cop definit l’esperit del conveni, es van dissenyar estratègies d’actuació per tal d’assolir l’objectiu marcat, tant per part de l’Agrupació de Defensa Forestal com del consistori, que reconeix l'ADF com una entitat de protecció del municipi i es compromet a realitzar una aportació econòmica per l'anualitat 2017 de 12.000 euros, el 2018 de 11.250 euros i el 2019 de 12.100 euros, imports que es destinaran a l'actualització dels vehicles de l'entitat, per garantir una bona qualitat del servei.