Portada > Notícies L'Ajuntament de l'Es...

17/08/2017

L'Ajuntament de l'Espluga de Francolí condemna els atemptats de Barcelona i Cambrils, i expressa la seva solidaritat a les víctimes, familiars i amics

L'Ajuntament de l'Espluga de Francolí, en nom dels tres partits polítics que composen el consistori municipal, vol expressar la seva condemna davant els atemptats que s'han comès aquesta tarda a la ciutat de Barcelona i Cambrils, i vol mostrar la seva solidaritat a les víctimes dels atemptats, així com a les seves famílies i amics. En relació amb els autors dels atacs terroristes, l'ajuntament confia que aviat seran detinguts per les autoritats policials catalanes i conduïts davant la justícia. La democràcia i la llibertat mai no podran ser derrotats per actes criminals, i sempre s'imposaran sobre el terror i la barbàrie.