Portada > Notícies Oferta de treball: C...

15/11/2017

Oferta de treball: Contracte en pràctiques de garantia juvenil

OFERTA LABORAL:

Busquem 1 jove aturat inscrit al Programa de Garantia Juvenil (es pot fer a l'Oficina Jove del Consell Comarcal, per a treballar a l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí en contracte de pràctiques remunerades:
  • 1 tècnic administratiu

S’ofereix:
  • 6 mesos de pràctiques remunerades a iniciar el 30/11/2017 a l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí
  • Jornada completa

Requisits:
  • Estar inscrit a Garantia Juvenil
  • Has de tenir entre 16 i 29 anys i no estar treballant ni estudiant
  • Estar inscrit a l’Oficina de Treball (S.O.C.) com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) -  http://www.oficinadetreball.gencat.cat
  • Tenir alguna titulació de grau (mig, superior o universitari) o equivalent (certificat de professionalitat).
  • No haver esgotat el període que indica la normativa de la modalitat del contracte en pràctiques
  • No haver participat en el Programa de Garantia Juvenil de la convocatòria del 2016.

Els interessats podeu passar per l’Ajuntament (oficines de la Plaça de la Vila, 1) fins el proper 17 de novembre a les 14:30, o trucar al telèfon  977 870 227