Portada > Notícies L'Ajuntament de l'Es...

29/12/2017

L'Ajuntament de l'Espluga aprova un pressupost de 4,7 milions d'euros per al 2018

L’Ajuntament de l’Espluga va aprovar inicialment aquest desembre en el Ple Municipal el pressupost per al 2018 de 4.738.810 euros amb el vot favorable de l’equip de govern i l’abstenció dels regidors de Som Espluga.

La partida més destacada del pressupost, és la que es destinarà a la instal·lació del camp de futbol de gespa artificial, una inversió fixada en 500.000 euros. També hi ha la creació d’una nova partida per polítiques d’habitatge de 4.000 euros i l’augment a 20.000 euros per als pressupostos participatius.

També en destaca els 9.000 euros de manteniment que permetran pintar l’Escola Martí Poch i la partida de 5.300 euros per pintar el Pavelló del Casal. Un altre espai que s’adequarà és el local de l’Agrupament Escolta i Guia l’Estornell ubicat a l’antic Escorxador Municipal, on el consistori hi dedicarà 10.000 euros.

També s’anunciava una actuació “de xoc” en els parcs infantils del municipi per arreglar i posar al dia els aparells i atraccions, s’hi invertiran 18.000 euros. Dels comptes municipals també en destaca l‘adhesió de l’Espluga al consorci de televisió de TAC12, unint-se així amb els pobles i ciutats del Camp de Tarragona que ja en formen part i incloure’s dins de la cobertura informativa de la televisió i els serveis que ofereix TAC12.

La partida prevista és de 30.000 euros però que podria anar a la baixa en funció dels acords que es tanquin amb el consorci de la televisió pública. En el capítol d’inversions també en destaquen els 70.000 euros que es destinaran a l’arranjament de camins i a millora del camí del dipòsit de Sant Miquel. L’ajuntament comprarà aquest any un elevador per al Cementiri Municipal per facilitar les tasques dels enterraments, sobretot pensant en els nínxols més alts. També s’avançava que es farà una primera intervenció a l’edifici de Cal Cabeça, pressupostada en 25.000 euros, i que servirà per netejar part de l’immoble i dur a terme petites actuacions de manteniment.