Portada > Not√≠cies Anem a buscar el Ti√...

SISTEMA DE GESTI√ď AMBIENTAL:

Anem a buscar el Tió de Nadal

Els tions, durant tot l’any, viuen als boscos del terme municipal on busquen els seus caus i esperen que arribin les festes nadalenques per tornar a les seves cases. Donat que ja s’apropa el Nadal, els tions han començat a apropar-se al poble i estan preparats per a que les seves famílies els vagin a buscar.

A 2/4 d’11 del matí es rebrà a tots els participants al pàrquing de l’Alberg Jaume I, i tot seguit, s’iniciarà la sortida per apropar-se als boscos de Poblet. L’activitat és oberta a totes les famílies i s’adpatarà en funció de l’edat dels participants. Mitjançant uns guies, i potser fins i tot algun personatge màgic, els infants s’endinsaran al paratge natural tot escoltant històries sobre els tions.

Un cop s’hagin trobat els tions, les famílies podran recuperar energia amb un bon tros de coca amb xocolata. Tot seguit, cada família podrà endur-se el seu tió cap a casa on caldrà que l’alimenti de valent si volen que cagui amb força.

L’activitat és oberta a tothom i és gratuiïta. Per participar-hi és necessari passar per les oficines de Drac Actiu el dilluns 26 de novembre o el dijous 29 de novembre de 09 a 14h i de 15.30 a 18h per tal d’inscriure’s a l’activitat i informar del nom del tió. Per més informació, les famílies poden trucar a l’ajuntament en horari d’oficina o bé escriure al correu esoriano@esplugadefrancoli.cat.