Portada > Notícies Un centenar de perso...

03/12/2018

Un centenar de persones busquen el Tió al Parc de Natura el Garber

Més de 100 persones participen a l’activitat “Anem a buscar el Tió” impulsada per l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i coordinada per Drac Actiu.
Els participants es van trobar a l’Alberg Jaume I per tal de començar un petit itinerari pel Parc de Natura el Garber, però en arribar no hi van trobar els tions i van demanar ajuda a un follet que, cantant cançons, va aconseguir descobrir l’amagatall d’aquests troncs de fusta tant especials. En acabar, els assistents van recuperar les forces amb un tros de coca i xocolata desfeta.
Un any més, els nens i nenes de l’Espluga de Francolí s’han retrobat amb el seu Tió amb l’objectiu de fer-lo cagar els dies de Nadal, però cal tenir-ne cura i alimentar-lo bé perquè sigui generós.