Portada > Notícies LA FORMACIÓ D’ADU...

LA FORMACIÓ D’ADULTS DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ ACABA EL CURS 2008-09 AMB UNA BONICA CLOENDA

Per una banda, hi ha els cursos d’informàtica que permeten iniciar-se progressivament en aquesta tecnologia, ara ja tan imprescindible i, per l’altra, la formació en català i per al Graduat en Secundària. Per això, s’han fet cursos d’ofimàtica, internet, correu electrònic, photoshop, etc. , als quals hi ha assistit un total de 238 persones. Cal dir que aquests cursos comprenen una dedicació de 20 o 40 hores segons sigui la temàtica. De diversa forma, en canvi, es planteja la formació en català la qual comprèn cursos anuals de nivell elemental, bàsic i C de català, els qual tenen una participació i dedicació molt alta —aquest any hi han participat un total de 60 alumnes repartits en tots el nivells—. De la mateixa manera, es fan les tutories del Graduat en Educació Secundària les quals, també, són anuals i comprenen la preparació en els tres àmbits obligatoris i necessaris per tenir el títol en GES, el qual s’obté si s’aproven els exàmens oficials que es fan al CFA de Tarragona corresponen. L’Ajuntament i el Consell Comarcal desitgen que l’any que ve s’apuntin a la Formació d’adults de L’Espluga de Francolí tanta gent com aquest any i, ja que l’ambient entre els/les alumnes i els/les professors/es és tan bo i autèntic es continuïn fent dinars, sortides i xerrades concorregudes i animades.