Portada > Notícies Buhos, Itaca Band i ...

10/07/2019

Buhos, Itaca Band i Portobello seran alguns dels plats forts de la Festa Major de l'Espluga de Francolí d'aquest 2019

La Festa Major de l'Espluga de Francolí ja escalfa motors. De les actuacions musicals que es duran a terme del 25 al 29 de juliol de 2019 en destaca el concert del grup Buhos, que presentaran el seu darrer treball, La Gran Vida.

Buhos és un grup de rock de Calafell fundat l'any 2005. Defineixen el seu estil com a rock tropical, un gènere que es mou entre el rock dur i el pop mestís. L’any 2018 presentaren La Gran Vida, que mostra una línia més rockera i lletres més reivindicatives, com La trama o La darrera colònia. A principi de 2019, van treure el single Connectats.

L’actuació tindrà lloc el dissabte a la nit a la Plaça de l’Església, però el mateix dissabte a la nit, a la Plaça Montserrat Canals hi haurà l’actuació de l’Orquestra La Nova Blanes.

Divendres a la nit, l’Espluga també viurà alguns dels moments més àlgids de la Festa Major, ja que el municipi acollirà l’actuació a la Plaça Montserrat Canals dels Itaca Band, presentant el seu disc La lengua de los pájaros amb la Gira com si no hi hagués demà, i de Portobello amb la gira l’Ull de la tempesta. Enguany com a novetat, a l’aparcament de la Cova de la Font Major també es comptarà amb un nou ambient de música Hardcore.

Itaca Band és un grup de música consolidat l’any 2008. Les seves cançons barregen l’ska amb el reggae, la música llatina i el punk. Per la seva banda, els Portobello neixen a Altafulla el mes d’octubre de 2015 amb ganes d’aportar festa, disbauxa i entreteniment al panorama musical català.

Al migdia ja haurà estat el torn dels Julivert, el grup de folk tradicional i cançó de taverna que serà l’encarregat d’amenitzar, aquest any, el concert-vermut al Jardí dels Francolins.

Diumenge a la nit a la Plaça de l'Església, actuació de l'Orquestra Atalaia, que oferirà dos estils musicals per donar cabuda a totes les edats.