Portada > Notícies L’Ajuntament de l...

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i els elaboradors locals treballen en la 3a Fira de la Cervesa Artesana i dels elaboradors locals 2019

Enguany es celebrarà el dissabte 12 d’octubre al carrer i plaça del Castell i serà la tercera edició d’aquesta Fira on el producte local marida amb la cervesa artesana

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i els elaboradors locals han iniciat els preparatius de la 3a edició de la Fira Cervesa Artesana i el producte local 2019.

Aquest esdeveniment pretén que el públic assistent pugui gaudir del maridatge dels productes elaborats a l’Espluga amb cervesa artesana, comptant amb la presència de cervesers del camp de Tarragona i terres de Ponent.

La regidoria de comerç després de valorar la continuïtat de la Festa de la Cervesa i amb la necessitat mostrada per part dels productors locals, promou de nou l’esdeveniment gastronòmic de tardor al casc antic de l’Espluga de Francolí. S’està treballant conjuntament amb els productors locals per tal que els productes artesans elaborats al municipi tinguin un major protagonisme, assolint així una singularització d’aquests productes en aquest espai.