Portada > Notícies L’Ajuntament de l...

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí treballa en un projecte d’impuls per la 455a edició de la Fira de Sant Vicenç 2020

Del 22 al 26 de gener de 2020 l’Espluga de Francolí celebrarà la Fira de Sant Vicenç, un esdeveniment quatricentenari amb el qual es vol conservar el fet comercial: compra, venda i mostra i reforçar-lo amb un relat temàtic i cultural d’interès turístic.

Des de les regidories de Cultura i Festes, Comerç, Turisme i Promoció Econòmica, i amb el suport d’un grup de treball, s’està confeccionant una proposta d’impuls de l’esdeveniment quatricentenari del municipi, que vol conservar el fet comercial: compra, venda i mostra de productes; incorporant un relat cultural, comercial i turístic que s'engloba en un eix temàtic.

Aquest projecte també comptarà amb la incorporació i mostra de noves tendències en diversos sectors. Amb aquesta proposta es vol aconseguir posicionar la 455a Fira de l’Espluga en el mapa de les fires del país.

El nou projecte d’impuls vol potenciar i promocionar la compra, venda i mostra de productes agroalimentaris, artesania o serveis empresarials i comercials. En aquest sentit, el recinte firal comptarà amb una mostra d’oficis artesans durant tot el cap de setmana.

Les entitats espluguines, destacant-ne les de cultura popular, també tindran un paper rellevant en la 455a edició de la Fira de l’Espluga. Hi participaran activament en els actes i en el recinte firal.

La proposta d’impuls de la Fira de Sant Vicenç vol consolidar l’esdeveniment com a porta d’entrada del turisme de proximitat amb diferents actes enfocats a tots els públics.