Portada > Notícies Publicació del plec...

Publicació del plec de clàusules licitació per a la concessió del bar de la piscina de l'Espluga de Francolí

La disposició addicional tercera del Real decret 463/2020, de 14 de març, mitjançant el qual es declara l’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19 suspèn els procediments de contractació pública, i per tant la licitació prevista per la concessió del bar de la piscina de l'Espluga no es pot publicar en tant no perdi la vigència l’esmentat decret o les seves pròrrogues.
➡️ Tot i això, des de l'Ajuntament de l'Espluga es creu convenient publicar el plec de clàusules d'aquesta licitació, que va ser aprovat per la Junta de Govern de data 16 de març de 2020, perquè qui pugui estar interessat prepari de la documentació necessària i en el moment de la publicació oficial de la licitació la pugui presentar.
ℹ️ Enllaç plec de clàusules: http://ves.cat/eug4