Portada > Notícies Ple Municipal del me...

Ple Municipal del mes de juliol

L’ajuntament informa que dimarts 28 de juliol, a les 20.00 h i a la Sala de Plens de l’Antic Hospital, es farà el ple ordinari del mes de juliol.

L'aforament és limitat però hi podran accedir els mitjans de comunicació. També es podrà seguir per l'Espluga FM Ràdio al 107.4 FM, a esplugafmradio.cat o al canal de TDT.

Adjuntem a continuació l'ordre del dia del Ple:

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació, si s’escau, l’esborrany de l’acta de la sessió ordinària número 5/2020 de data 25 de juny de 2020.

2.- Donar compte dels Decrets dictats per l’Alcaldia del 317 a 431 de l’exercici 2020.

3.- Donar compte de la distribució del superàvit de la liquidació de l’exercici 2019.

4.- Aprovació, si s’escau, de l’increment retributiu dels empleats públics de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí en l’exercici 2020.

5.- Aprovació inicial del projecte de Ramal de Subministrament a l’Espluga de Francolí.

6.- Aprovació del conveni de colꞏlaboració per la promoció, execució i manteniment de les obres del “Projecte del ramal de l’Espluga de Francolí”

7.- Aprovació, de la creació del Comitè de Seguretat de la informació de l’ajuntament de l’Espluga de Francolí i aprovació de la política de seguretat.

8.- Aprovació de les Festes Locals per l’any 2021

9.- Aprovació, del conveni de colꞏlaboració entre l’ajuntament de l’Espluga de Francolí i l’Associació la Conca 5.1 per la promoció del turisme local.

10.- Aprovació inicial modificació de crèdit mitjançant crèdit extraordinari i suplement de crèdit.

11.- Moció que presenta el grup municipal de Junts per l’Espluga de Francolí per impulsar la declaració del Parc Natural de les Muntanyes de Prades.

12.- Moció que presenta el grup municipal de Junts per l’Espluga de Francolí sobre els romanents municipals.

13.- Informes de la Presidència i regidories.

14.- Precs i preguntes.