Portada > Notícies Turisme de l’Esplu...

Turisme de l’Espluga sortejarà àpats i allotjament als visitants per tal de dinamitzar el sector

Durant el mes d’agost es sortejaran 60 àpats i 32 nits en restaurants i  allotjaments de l’Espluga de Francolí

Des de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí s’inicia una campanya de sortejos anomenada “l’excusa per tornar” que consisteix en obsequiar amb 60 àpats i 32 nits en restaurants i allotjaments de l’Espluga entre totes aquelles persones que comprin entrades en línia al web esplugaturisme.cat per algun dels recursos turístics municipals, com són les Coves de l’Espluga, la Fassina Balanyà i la Ruta Templera i Hospitalera. Aquests sorteig es farà durant el mes d’agost i els guanyadors hauran de consumir el premi des del dia 1 de setembre fins el dia 31 d’octubre, de manera que el premi comporta tornar a venir de nou a l’Espluga.

Aquesta proposta sorgeix de la taula de reactivació econòmica post Covid 19 que va crear l'Ajuntament de l'Espluga de Francolí amb representació de tots els grups municipals i agents implicats. Des de l'àrea de Turisme es destinaran més de 2.500€ a aquesta acció, que malgrat sigui una acció puntual repercutirà directament sobre el sector i amb l’objectiu de mitigar els efectes que la pandèmia està tenint sobre l’activitat turística.

Si necessiten contactar amb l’Oficina de Turisme de l’Espluga ho poden fer al 977871220 o per correu electrònic: turisme@esplugadefrancoli.cat