Portada > Notícies L’Espluga de Franc...

L’Espluga de Francolí s’uneix a la campanya solidària Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple

Des de la regidoria d’Esports i Ciutadania s’ha impulsat la participació a la campanya “Mulla’t” que tindrà lloc el divendres 21 d’agost a la piscina municipal. A partir de les 12 del migdia hi haurà venda de marxandatge, samarretes, bosses, necessers, cantimplores i tovalloles, de la campanya solidària Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple a la taquilla de la piscina i també hi haurà una guardiola per poder fer un donatiu a la campanya.

La Fundació FEM, Fundació Esclerosi Múltiple, organitza des de l’any 1994 el Mulla’t. Cada any la fundació demana a entitats i ajuntaments de tot Catalunya la col·laboració per coorganitzar conjuntament el Mulla’t, una activitat que s’organitza a les piscines de més de 600 pobles i ciutats. L’objectiu és recaptar fons per lluitar contra l’Esclerosi Múltiple, una malaltia neurodegenerativa i sense cura també coneguda com la malaltia de les mil cares. L’esclerosi múltiple afecta de manera diferent a cada persona i molts dels seus símptomes, com la fatiga o el dolor, són invisibles. La Fundació Esclerosi Múltiple treballa per aturar l’impacte de la malaltia a les persones i el seu entorn.