Portada > Notícies L’Espluga de Franc...

L’Espluga de Francolí commemora un any de la riuada del 22 d’octubre de 2019

Des de l’Ajuntament de l’Espluga es farà un acte oficial en record a les víctimes i persones desaparegudes arran de la riuada a l’Espluga de Francolí

El 22 d’octubre de 2019 el riu Francolí es va desbordar causant pèrdues personals i també molts danys materials. Un any després d’aquests fets, els efectes de la riuada encara són ben presents, tot i que les tasques de restitució dels serveis i zones amb més afectació s’estan duent a terme.

L’Ajuntament de l’Espluga farà un acte institucional en record a les víctimes i persones desaparegudes a l’Espluga de Francolí ara fa un any. L’acte no serà obert al públic degut a la situació actual, però sí que s’emetrà per l’Espluga FM Ràdio i es podrà seguir en directe al 107.4 de la FM, per internet a EFMR.cat i a través del canal de la TDT. L’acte tindrà lloc dijous dia 22 d’octubre a les 20h a la Font Baixa i també serà el moment de presentar un monument de record a les víctimes i persones desaparegudes. En aquest acte també hi participarà el col·lectiu Riuada Solidària, els impulsors d’aquesta iniciativa, que va néixer pocs dies després de la riuada per tal de recaptar fons per als damnificats, també col·locaran una placa en agraïment a la solidaritat rebuda.