Portada > Notícies La Biblioteca de lâ€...

La Biblioteca de l’Espluga acollirà una sessió de club de lectura amb moderador, una activitat que s’emmarca dins del Congrés Català d’Educació Matemàtica

“Parlem de matemàtiques a les biblioteques. Compartim per aprendre”

La Biblioteca Mossèn Ramon Muntanyola acollirà una sessió de club de lectura amb el moderador Juan Jareño, amb el llibre El curiós incident del gos a mitjanit, de Mark Haddon. En aquesta activitat s’aprofundirà en el text, aclarirà conceptes matemàtics i amenitzarà un debat a voltant de les matemàtiques i la literatura. Una proposta del Servei de Biblioteques que proposen un catàleg d’activitats per dur a terme a les biblioteques a propòsit del Congrés Català d’Educació Matemàtica.

A causa de la situació actual, les activitats s’ofereixen en format digital i en obert. Al catàleg d’activitats hi ha conferències, conta-contes i sessions de clubs de lectura amb moderador . Les activitats s’ofereixen en format digital per a tots els usuaris de les biblioteques s de Catalunya. Només caldrà clicar al calendari de l’activitat. Al cartell podreu trobar tota la informació, també en aquest enllaç: https://c2em.feemcat.org/parlem-de-matematiques-a-les-biblioteques-compartim-peraprendre/

Una iniciativa que rep el suport de les regidories de cultura de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, i de les Biblioteques Públiques de la Generalitat de Catalunya, que treballen per acompanyar les iniciatives de biblioteca municipal.