Portada > Notícies COMUNICAT DE SSMM EL...

COMUNICAT DE SSMM ELS REIS MAGS D'ORIENT

Nenes i nens de l'Espluga de Francolí,

La Comissió de Reis i l'Ajuntament de l’Espluga de Francolí comuniquem que a causa de les restriccions indicades pel PROCICAT que van entrar en vigor el dia 21 de desembre i que es van ratificar el dia 28 de desembre, la cavalcada de SSMM Els Reis Mags d’Orient no es podrà dur a terme de la manera que coneixem fins ara.

Els hem comunicat a SSMM els Reis Mags d'Orient que quan arribin a l'Espluga de Francolí hauran d'anar directament al Teatre del Casal, on podran veure a totes les nenes i nens de l'Espluga.

A partir del dia 31 de desembre es posaran a disposició de tothom els horaris per poder reservar torn d’entrada al Teatre del Casal per veure els Reis. La reserva haurà de ser per unitats familiars (infants i progenitors), que podran entrar al Teatre a l'hora assignada i passar per davant de l'escenari per saludar a SSMM els Reis Mags d'Orient.

Un cop totes les nenes i nens hagin vist als Reis, aquests començaran a repartir els regals per les cases.

Enllaç per agafar hora el dia de Reis: www.rgproduccions.cat/cavalcada

*Es podrà agafar hora des del dia 31 de desembre al 3 de gener o fins a esgotar horaris.