Portada > Notícies Una seixantena de pe...

Una seixantena de persones participen al primer concurs de mones de Pasqua de l’Espluga de Francolí

El primer concurs de mones de Pasqua de l’Espluga de Francolí ha finalitzat amb una seixantena de participants i més de 80 mones. Des de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i el Punt d’Informació Juvenil s’ha creat aquest concurs per tal de donar més visibilitat a aquesta tradició ja que la celebració convencional ha quedat afectada a causa de les restriccions provocades per la crisis sanitària del coronavirus.

Els participants tenien temps fins el 5 d’abril per a presentar la seva mona amb la única condició que no fos comprada i que s’enviés al PIJ Francolí amb el nom de l’autor o autora. El premi a la millor mona 2021 de l’Espluga de Francolí ha sigut per l’Aina Palau amb una mona amb molt bona presentació on hi destaca una figura de xocolata casolana del MIC, un personatge del Súper 3.

El recull de mones es pot veure en un vídeo que es publicarà a l’eBando i xarxes socials de l’Ajuntament i del PIJ Francolí.

Aquesta proposta ha estat organitzada per la regidoria de Ciutadania de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí en col·laboració amb el Punt d’Informació Juvenil Francolí i l’Oficina Jove de la Conca de Barberà.