Portada > Notícies La Biblioteca Mossè...

La Biblioteca Mossèn Ramon Muntanyola se suma al projecte ‘Liceu BIB’

Durant aquest mes de juny la Biblioteca de l’Espluga de Francolí oferirà la conferència i la projecció de l'òpera ‘LOHENGRIN’  de Richard Wagner, una iniciativa impulsada pel Liceu i el Departament de Cultura

El programa LICEU BIB ofereix a l’Espluga de Francolí una conferència sobre l'òpera de LOHENGRIN de Richard Wagner, a càrrec de Pol Avinyó que endinsarà a les usuàries i usuaris al món d’un dels compositors més influents de tots el temps. El dia 14 de juny a 2/4 de 7 de la tarda al pati de la biblioteca tindrà lloc la conferència i el dia 28 de juny a la mateixa hora i lloc és projectarà l’òpera tractada.

Aquest programa té com objectiu crear nous lectors i espectadors d'òpera, millorar la formació dels ja existents i promoure l'ús dels serveis informatius sobre òpera de les biblioteques públiques.

Els actes seran amb aforament limitat i caldrà inscripció prèvia al 977 871 432 per reservar localitat.

Una iniciativa que rep el suport de la regidoria de cultura de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, i del Servei de les Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, que treballen per acompanyar les iniciatives de biblioteca municipal.