Portada > Notícies La Unió de Botiguer...

La Unió de Botiguers de l’Espluga presenta la campanya d’estiu “Rasca i guanya” amb més de 1.600 regals

La campanya d’estiu de la Unió de Botiguers i Empreses de l’Espluga de Francolí consistirà en una acció de dinamització comercial enfocada a la participació de la clientela, amb targetes rasca i guanya.

La Unió de Botiguers de l’Espluga presenta la campanya d’estiu amb un “Rasca i guanya” i més de 1600 regals. Una promoció que consistirà en l’entrega, als més de 40 establiments adherits, d’una targeta “rasca i guanya” on s’hi podrà trobar un premi.

S’emetran un total de 8.000 targetes de les quals un 20% tindran premi directe. La clientela premiada podrà escollir entre tot un seguit d’obsequis diversos, en els que podrem trobar: un para-sol pel cotxe, un joc de micado, un pai-pai plegable, una petita tovallola, un funda per al telèfon mòbil resistent a l’aigua, un estoig amb colors per poder pintar, un joc tradicional d’habilitat, una cantimplora, una bossa de polièster reutilitzable i plegable i una petita bossa isotèrmica amb capacitat per 6 llaunes de 33 cl.

La promoció s’iniciarà dijous dia 15 de juliol, coincidint amb uns dies de gran activitat comercial, i s’allargarà fins al final de les existències.

Aquesta acció està impulsada des de la Unió de Botiguers i Empreses de l’Espluga compta amb el suport de la regidoria de comerç de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i el Consorci de Comerç Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya.