Portada > Notícies L’Oficina de Turis...

L’Oficina de Turisme de l’Espluga de Francolí programa tallers familiars durant l’estiu

Des de l’Oficina Municipal de Turisme de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí s’han organitzat una seguit de tallers familiars durant aquest estiu. Aquests tindran lloc als tres equipaments turístics i culturals municipals: les Coves de l’Espluga, la Fassina Balanyà i la Ruta Templera i Hospitalera.

A les Coves de l’Espluga els tallers es faran els dies 14 i 22 d’agost i s’oferirà un taller de Prehistòria on a través de diferents activitats com, per exemple,  muntar una cabana, conèixer i manipular eines de la prehistòria o fer una pintura rupestre o un gravat, els participants s’endinsaran en el món de la prehistòria. Cada participant es podrà endur una llosa petita de pedra amb la seva creació d’art rupestre.

A la Fassina Balanyà, els dies 24 de juliol i 28 d’agost, s’organitzarà l’activitat Fassineja, on cada participant elaborarà la seva pròpia colònia o hidrogel amb fruites, herbes i olis essencials i descobriran com es reciclava a la Fassina Balanyà. Cada participant es podrà endur la seva ampolla de colònia o hidrogel i un davantal de Fassineja de record.

A la Ruta Templera i Hospitalera s’ha programat un taller Templer pel dia 15, on s’introduirà als participants en la història dels Templers i Hospitalers a través de l’audiovisual del castell i la realitat virtual augmentada i on es fabricarà un escut i faran jocs medievals. Cada participant al taller es podrà endur el seu propi escut medieval.

Totes les activitats estan pensades per famílies i als tallers hi participaran tant els adults com els infants. Els tallers tenen un cost de 4.70€ per persona i una durada d’1.30h i l’aforament serà limitat. Cal fer reserva prèvia a l’Oficina de Turisme de l’Espluga al 977 871 220 o bé turisme@esplugadefrancoli.cat