Portada > Notícies L’Ajuntament de l...

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i els productors locals presenten la 5a Fira de la Cervesa Artesana i dels elaboradors locals 2021 en un format reduït

Enguany es celebrarà el dissabte 25 de setembre al jardí de l’Hostal del Senglar, amb aforament limitat, regulant l’accés segons capacitat de l’espai, per complir amb la normativa actual.

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i els elaboradors locals presenten la 5a edició de la Fira Cervesa Artesana i el producte local.

Aquest esdeveniment pretén que el públic assistent pugui gaudir del maridatge dels productes elaborats a l’Espluga amb cervesa artesana, comptant amb elaboradors locals i   la   presència   de   cervesers   del   camp   de   Tarragona   i   terres   de   Ponent.

En el nou context Covid19, elaboradors i Ajuntament han optat per un format acotat que permeti gaudir amb seguretat d’aquest esdeveniment firal, adaptant l’espai i el funcionament a la normativa actual, que recomana restringir la capacitat de les taules i la lliure interacció del públic.

La regidoria de comerç després de reformular l’edició passada, en plena onada Covid, empren de nou el compromís de mantenir un esdeveniment a l’agenda festiva del municipi. Seguint apostant pels productors de proximitat i bastint una proposta ajustada a les condicions actuals.

Tres elaboradors locals implicats, Glòria Xarcuters, Forn de Pa de Cal Tullet i la Carnisseria Mariquinyo i tres cerveseries, Cerveses Boixets, Cerveses de Ponent i Cerveses Clandestines oferiran diversitat de productes per al maridatge. Com a novetat, en una implicació més àmplia del comerç local, també hi haurà present un estand de la Llibreria i Papereria Índex, que durant la tarda presentarà un espai amb llibres especialitzats sobre cervesa.

L’esdeveniment comptarà amb música en viu en diversos formats i espai per al maridatge, amb l’actuació del grup de música tradicional amb tocs celtes El Pony Pisador i l’actuació de tres discjòqueis locals, Club 8, que formen part de la programació anual de l’Espluga FM Ràdio.

El recinte comptarà amb un aforament limitat i un accés obert segons capacitat i ocupació de l'espai en cada franja horària. Les inscripcions i venda d’entrades es realitzaran a l’entrada en un espai de taquilla, on al preu de 2 euros es podrà adquirir un got i realitzar la inscripció al prèvia però al moment a l’acte. L’horari de la fira com en edicions anteriors, serà de 12 a 15 h del migdia i de les 7 de la tarda a les 12 de nit.

Una iniciativa que es proposa en format de represa, enfocada al públic local i que vol reforçar el dinamisme d’activitats on comerç, gastronomia i cultura treballen plegats per a donar a conèixer els productes i propostes musicals.