Portada > Notícies L’Ajuntament de l...

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí entregarà la medalla de la Vila al Casal de l’Espluga en un acte institucional

El ple municipal del dia 25 d’abril del 2019 va aprovar per la unanimitat de tot el consistori, l’atorgament de la Medalla de la Vila a l’Associació del Casal de l’Espluga de Francolí.

L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, atorgarà la medalla de la Vila a l’entitat del Casal de l’Espluga de Francolí en un acte institucional, diumenge 26 de setembre al jardí dels Francolins.

Un acte que culmina amb la decisió de la comissió d’Honors i Distincions de l’Ajuntament convocada i integrada per tots els grups municipals del consistori, l’any 2019. Després d’aquesta aprovació, amb el vistiplau de la Junta de l’entitat del Casal de l’Espluga, s’entregarà una de les màximes condecoracions de la Vila. A causa de la pandèmia, l’acte tindrà lloc aquest 2021, després d’haver-se ajornat l’any passat.

Després de més de cinquanta anys de servei a la cultura i a la ciutadania, el Casal de l’Espluga serà reconegut i honorat amb la Medalla de la Vila, en un acte institucional, que se celebrarà a 2/4 de 12 del migdia al Jardí dels Francolins. L’esdeveniment comptarà amb una representació de les seccions de l’entitat, representació de diferents entitats locals, representació de les institucions, ciutadania i altres persones vinculades amb l’entitat.

L’acte s’iniciarà amb la lectura protocol·lària de l’acta, tot seguit, es llegirà la glossa per part de l’historiador i ex-president del Casal Josep M Vallès. En nom de l’Ajuntament hi intervindrà l’alcalde de l’Espluga de Francolí Josep M. Vidal, qui farà entrega de la Medalla a la presidenta del Casal M. Dolors Civit, en nom de l’entitat, que acabarà amb una intervenció.

L’esdeveniment també comptarà amb l’actuació de la ballarina espluguina Jèssica Estadella, directora de l’Escola de Dansa del Casal, acompanyada pel músic de l’Escola Municipal de Música de l’Espluga de Francolí, Sergi Esparza. En acabar l’acte el grup de música tradicional Julivert oferirà un concert per totes les persones assistents.

Les inscripcions per assistir a l’acte es podran fer a l’Oficina de Turisme a patir del dia 16 de setembre en horari d’oficina o per telèfon al 977 87 12 20.