Portada > Notícies Arriba la 9a tempora...

Arriba la 9a temporada del Casalet Kids, el cicle d’espectacles infantils a l'Espluga de Francolí

La novena edició del cicle d’espectacles infantils “Casalet Kids” s’iniciarà el diumenge 14 de novembre amb l’espectacle El circ dels Impossibles de la companyia Mag Stigman. Una proposta de màgia, malabars i circ que encetarà la novena temporada. El cicle compta amb un total de cinc propostes, dirigides al públic infantil i familiar amb teatre, titelles, màgia i circ.

Les funcions tindran lloc al Teatre del Casal, un espai escènic que ja ha recuperat la totalitat del seu aforament, conservant però l’obligatorietat de l’ús de la mascareta, encara fruit de les restriccions derivades de la Covid-19. La programació es desenvoluparà entre els mesos de novembre de 2021 i març de 2022, repetint la cita mensual els diumenges a les sis de la tarda.

Les entrades es podran comprar en format digital de manera anticipada a través de la plataforma Entrapolis o directament a taquilla, a l’entrada de l’espectacle. El preu de les funcions és de 5 €. A més el cicle compta amb un sistema de carnet de fidelització el “Carnet Cuc”, un sistema que permetrà entrar als petits espectadors en el sorteig d’obsequis a final de temporada, si s’ha assistit a tots els espectacles. Aquest es podrà recollir el primer dia del cicle amb la compra de l’entrada.

Les propostes i la gestió dels espectacles del Casalet Kids les coordina un col·lectiu de mares i pares  del municipi de forma voluntària, amb la implicació de la regidoria de cultura de  l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i el suport de Programa.cat del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Un cicle infantil i familiar que proposa una programació estable d’espectacles familiars al municipi, que  apropa propostes culturals als infants i a les famílies espluguines.

Els espectacles que s’han programat per aquesta 9a edició de Casalet Kids són els següents. El cicle s’iniciarà el 14 de novembre amb l’espectacle de circ i màgia El circ dels impossibles de la companyia Mag Stigman. Continuarà el mes de desembre amb l’espectacle de titelles Galetes de Formatge de la companyia Txo Teatre de Titelles. Arribats al mes de gener, el dia 16 la companyia Pera Llimonera Teatre presentarà Baobab, un espectacle de teatre i clown que ens farà reflexionar sobre els conflictes del món. El 13 de febrer serà la companyia Tot Circ que ens presentarà l’espectacle Passavolant… Reciclant, un espectacle sobre el reciclatge i la sostenibilitat. Clourà el cicle, el 20 de març, la companyia de Teatre Anna Roca, amb Valentina Quàntica, un espectacle de teatre de text on la ciència, l'empoderament femení i l'emergència climàtica són els grans eixos.

Enllaç de venda d’entrades anticipades per al primer espectacle a Entrapolis:

El circ dels impossibles de Mag Stigman

Podeu seguir l’activitat del Casalet Kids a les xarxes socials, a la pàgina de Facebook i Instagram: https://www.facebook.com/casaletkids/